Klachtregeling
Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz)
Alle zorgverleners in Nederland moeten voldoen aan de eisen die door de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook Voetreflex praktijk Chansibelle voldoet aan deze eisen.
Klacht bespreken
Mocht je, ondanks mijn inzet en zorgvuldigheid, een klacht hebben over een behandeling dan bespreek ik dit graag persoonlijk met je.
Daarnaast is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen.
Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden.
De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir.
Als de inzet van de klachtenfunctionaris of de wijze waarop uw onvrede of klacht is afgehandeld voor u onbevredigend is, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Zorggeschil.
Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/